Tubayassogut49 Kızlar bugun nisanım geldi 37 haftalık gebeyım bebek hareket etıkce oraya baskı uyguluyor cıkıcakmıs gibi hissediyorum sizce nışan geldikten kac gun sonra dogum a alırlar
minik4550 Tubayassogut49 üstte kalsin bilgim yok bende 37 oldum mide bulantısı tuvalet hissi var sürekli kasılma oluyor ama daha doğuma 1 hafta var doktorumla öyle konuştuk bakalım sizinde şimdiden hayirlisi olur inş
Belacivciv Tubayassogut49 Kişiye göre değişiyor. Benim nişan geldikten sonra sancım başladı, 22 saat sonra doğum yaptım. Bazısının bir hafta sonra doğumu başlıyor, belli olmaz yani