Ozy Arkadaslar ben 13+2 Hamileyim buhün detayli ultrason yapildi 2D görüntüsüxle ve doktor %80 erkek dedi erken sevinmekde istemiyorum ama bekliyemiyorum sizce sonradan degisme ihtimali yüksekmi
Filizdogan Ozy yüksek canım yengeme 5 ay %90 erkek dedıler kız geldı doktorum da bana degısmez ama erkek demıstı ben bekledım ne olur ne olmaz dıye gördüm kesın erkek yada kız demedikçe acele etme Canım
nedensiz canım benım 16. haftada %99 kız dedı % 1 yanılma payı olur dedı detaylıya gırdım şimdide erkek cıktı yanı erken ınsallah degısmez
Atcn16 Benimde erkek demişlerdi ama sonradan kıza döndü ☺️ Sağlıkla hayırlı evlat olarak gelsinler yeter 🙏