Arkadaşlar sabahtan beri kasıklarım kramp var bebek bir tarafa toplanıyor akşamüstü 5 te belime ağrı girdi çekiliyor sanki belim hastaneye gittik 6 gibi nst de sancım çıkmadı ilk defa çatı muayenesi oldum açıklık yok dedi ama belimdeki ağrı geçmiyor ebe bebek toplanmış gece dikkat et kanama su olursa gel dedi 37+5 im lütfen bilgisi olanlar yazabilir mi ilk doğumum🥺