Kızlar pazartesi genel anesteziyle (kendi tercihim) sezeryan olacağım. Çok korkuyorum uyanınca nasıl bir acıyla karşılaşacağım, ya da devamında nasil ilerleyecek bilmiyorum. Herkes negatif konuşuyor;
“Öldüm, böyle bir acı yoktu, psikolojim bozuldu acıdan” neler neler diyorlar. Bugün kuaföre gittim ordada bi kadın sanki sormuşum gibi anlatiyor.
Ne olur bana iyi kötü ne yaşadıysanız anlatır mısınız hazırlıklı olayım 🥹😵💫