limonlukek8 ben yıllarca içtim bi 7-8 yıl içmişimdir, eşim hiç istemiyodu sevgiliyken içmemi hatta sigaramdan yakar yakar içer gibi yapar atardı sırf azalsın içmeyeyim diye. Sonra 2 yıl önce ekimde bırakmaya karar verdim ve bıraktım ama tabi bazı şeyler yaşadım duramadım tek tekte olsa iş yerinde içtim eşim anlamasın diye ta ki hamile kalmak isteyene kadar çünkü anne olmayı çok istiyordum ve benim yüzümden zarar görsün istemiyordum karar verdim ve bıraktım. Aslında biraz psikolojik şu 21 gün kuralına uyabilen çoğu kişi bırakır bence ve bi sorun yaşadığımızda aklımıza sigaradan önce başka bi çözüm getirirsek olabilir. Bu konuda destek alabilirsiniz