Tulay09 Kızlar 16 haftalık hamileyim. Bebeğimizin erkek olacağını öğrendik bikaç gün önce. Çınar Atlas nasıl sizce ? Yorumlarınız benim için değerli.
DemirinAnnesiiii Tulay09 bence çok güzel ben Çınar ve Atlas adını şahsen çok seviyorum ama yakın kuzenimin çocuklarının adı diye koymadım.
Stella_0 Tulay09 Sizin içinizden geçiyorsa en güzel isimdir bence 😊 bende erkek olduğunu öğrenseydim Ceyhun Atlas olacaktı 🥰 sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun 🥰