guzllk-25 Arkadaslar ne tür ev işleri yapıyosnz ilk haftalar 4 haftalıkken ev süpürme vs. Yapılabilir mi. Deterjan, domestos temasından uzak duruyorım
Ayselrn guzllk-25 zorlamadan yavaş yavaş dinlenerek yaptım bugüne kadar 36. Haftadayım mecbur işte yavaş yavaş yapıyorum
Pijamaskeliler guzllk-25 ben bi ev süpurdum sadece ortayı kanamam geldi akşamına 5 hfta içindeydim şükür smdi 6+5im herşey yasaklandı hep yatıyorum eşim yapıyor işleri kardeşimde gelicek haftaya
DemirinAnnesiiii guzllk-25 valla ev süpürme bi yere uzanma gibi şeyler yapma canım ben yaptım 9 ve 14. Haftalarımda kanamam oldu düşük önleyici ilaç yazdı doktorum 10 gün rapor yazdı hep yattım ondan sonra da yasakladı. Şuan yavaş yavaş yapıyorum 29 +5 olduk
1prenses2prensyenigebe guzllk-25 şuan 12 haftalık gebeyim 6 aylık bebeğim ve 12 10 yaşlarında çocuklarım var inan yapmamak yada iş ayırma şansım yok kendim süpürür silerim toz alırım tüm temizlik ürünleri ile haşır neşir durumdayım yemek bende ütü çamaşır bende ahh bacım ahh doğuma gitmeden tüm evi kendim temizledim cam kapı hepsi hemde
guzllk-25 Pijamaskeliler ben de bu yüzden korkuyorum. En iyisi eşime yaptırmak en azından 3 ay olana kdr. O yaparım ben diyor ama işte insan duramıyo da🙃
Pijamaskeliler guzllk-25 eşim çok kızdı hatta demedim ben supurdugumu o farketmiş hastanede yerleri süpürmüşsün dedi 😒 şimdi varya hiç bisey yapmiom ev birbirinde yemekleri yapio ben trk wc kalkiom kardeşim gelince temizliğe girisck🤧 ve hiç oturmayı sevmeyen biriyim
guzllk-25 1prenses2prensyenigebe bayağı yormuşsunuz kendinizi yaa eşinizden destek alsaydınız keşke doğuma gitmeden aileden birileri gelmedi mi ki acaba siz yaptınız o kdr işi
BRUTAL-BETTY 1prenses2prensyenigebe sizde kendimi gördüm,🙈10 yaşında oğlum 9 aylık oğlum ve 26 haftalık hamileyim dip köşe temizlik perde kapı herşey yapıyorum mecbur yapıyoruz evde bebek var yerlerde geziyor 🙄
Glsmksk guzllk-25 düşük tehliken yoksa yapabilirsin yanlız yukarılara çok uzanma tutunma aşamasında olduğu için sıkıntı olur bide ağır kaldırma inşallah sağ Salim alırsın Bebişini kucağına 💗💗
eslemsi guzllk-25 hamilelik bi hastalik degil ki normalde ne yapiyorsam aynini yapmaya devam ediyorum arti 33 aylikta kizim var onada bakiyorum
guzllk-25 eslemsi tabiki bi hastalık değil ama ilk gebelik olunca insan tedirgin oluyor acaba diyor yani
1prenses2prensyenigebe eslemsi aslaaa korunurken oldu cnm ister miyim ne ağladım ne ağladım bakamam yapamam diye ama aldırmaya da gönlüm vicdanım el vermedi ama çok zor geciyo 6 aylık gebe gibi hissediyorum karnım çabuk çıktı ayy sorma valla derdim çok
eslemsi guzllk-25 hic oyle acaba deme ben hic sakinmadkm ikisindede oyle kanama filan bilmem yani masallah diyim sancida bilmem
Ervaannesi guzllk-25 4 haftalıkken hamile olduğumu bile bilmiyordum ne iş yapmaması 😄 34 haftalığım hep yaptım birşey olmadı şükür, benim de ilk bebeğim ama bünyeden bünyeye değişiyor. Düşük riski yoksa sıkıntı yok yani
Meliyyke guzllk-25 deterjan kokusu gebelikte daha çok hoşuma gitmeye başladı sakınmıyorum. İş canım isterse yapıyorum gebelikten önce de öyleydi😂 az önce damacana söyledim içeri taşıdım.
Yesim619 guzllk-25 lavbo falan domates lo yikiycam zaman maske takıyorum.rutin bütün işlerimi yapıyor um
eslemsi 1prenses2prensyenigebe sende ben gibi oldun desene bnde cok agladim benim daha ikinci bide kizin daha 2 yasindaydi cok ufak dye yedim bitirsim kndimi düşsun dye yola bktim bn kiyip aldrmam cunku. Smdi 34.4 hftaligim. Aralarida 2 yas 10 ay olcak. Bn asla ikinci istemiyordum tek cocukta klcaktim ya da uzun yillar snra blki yparim diyodum.