Evet hanımlar oğlumu doğurdum ama içim biraz buruk. Serklaj dikişlerim alındıktan sonra oğlum akşamına gelmeye karar verdi ve kasılmalarım çok fazlalaştı daha 36+3 haftadaydık, dikişlerimi aldı doktorum çünkü bebek artık baskıyı arttırıp kanala fazlaca girmişti yani annesini fazlasıyla zorluyordu. Neyse dikişlerimi almadan önce muayene esnasında doktorum bebeğimin içeride kasıldığını farketti ve bu 10 dk içinde 2 kez falan olmuştu o anda dikişleri almaya karar verdik . Aldık 2cm açıklığım oldu ama rçatıda normal doğuma uygun olmadığımı gördük ve haftası küçük olunca o şekilde beklemeye karar verdik eve geldim. O günün akşamı kasılmalarım 15dk da 7-8 kez olunca doktorum direkt hastaneye yönlendirdi yatışım yapıldı muayenelerden sonra. Ertesi gün sezeryan oldum. Oğlum doğdu. 2900 gr 48cm. Fakat biraz solunum sıkıntısı vardı küvöze girmek zorunda kaldı. 3 gün oldu çok şükğr toparladı şimdi sütümü sağıp göndeeiyorum biraz emme refleksini geliştirmek toparlaması için bekliyoruz. 2 güne kavuşacağım oğluma inşallah. Lütfen karamsarlığa kapılmayın nasıl gececek diye düşünmeyin geçiyo. Umarım bekleyen herkese umut olur bu hikayem 🥰🐣