Hamileliğimden önce de çok seviyordum ama, hamilelikten sonra ilk 3 ay zaten hiç bir şey yiyemedim. Suyu bile kusuyordum. Ama şimdi iştahım açıldı. Fakat abur cubur da istiyor canım her gün her dakika yemesem de , dizi izlerken vs bazen istiyor canım. E İnternete girip bakayım araştırayım diyorum bebeğin beynine zarar verir vs yazıyor. Ne yiyelim… Vallahi canım istiyor bazen, bu sade olanlarından alıp yiyorum vicdanım da beni bir türlü bırakmıyor. Sigarayı bıraktım, cipsi noo. Yiyen var mı aramızda? Yani tamam zaten zararlı biliyorum ama İnternet’e ki felaket senaryolarından sonra insan buraya gelip dertleşip rahatlamak istiyor. Doktoruma böyle basit sorular sormak istemiyorum, sizlere sorayım dedim. Yiyor musunuz sizlerde?