myangelson NurM1 bende takipte kalayım bazen bana da çok oluyor bu özellikle sırt üstü yatarken ama benimki daha asagida kaşık tarafında oluyor
Ruveyda_baskapan NurM1 o şekilde pozisyon alıyor annesi banada oluyor bazen 30+1 haftamız. 20 Li haftalarda da oluyordu. Toplanıyor bir yerde öyle. Ağrın yoksa endişe etme , sev onu 😍
Cennet-Kokulum myangelson Bende aynı şekilde kasık tarafında hissediyorum hareketlerini yeni yeni 🥰 bu normal bir durum sanırım.
myangelson NurM1 bende 22 haftada başladı şuan hala oluyor arada ama ağrım falan olmuyor sadece orayı gerdirdigi için bı gerginlik oluyoe o kadar
NurM1 Cansugamze_ hissediyorum die korkmuyorum ama aklımda kalıyor bazen yumruk gibi sertleşip böyle olunca teşekkür ederim
Habus NurM1 18. Haftadan beri çok net hissediyorum ama bence de bu kasılma oluyor. Bebek bir yerde toplanıp kendini bırakıyor sanırım ondan oluyordur bende hiç olmadı. 23+1 iz 🙏 doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
Habus ruya-11 38 kilo ile hamile kaldım ben vücudumda yağ yok ve karın kaslarım da hiç sıkı değildir. Bu yüzden sanırım 17-18. Haftadan beri hissediyorum yani normal olan sizsiniz aslında çünkü ilk gebelikte 22-23. Haftaya kadar hissetmeyebilirmişiz ☺️
Hakanbuse NurM1 bebeginiz orda toplaniyo ya da sirti oraya geliyo benimde oyle olurdu hala da oluyo 34 haftaligim karnimin bi tarafi komple sis bi tarafinda bisey yok gibi oluyo