yamacinannesi benim de idrar yolu enfeksiyonu vardı sağ böbreğim çok ağrıyordu üroloji bölümüne gittim ulturason çekildi börekten ama sıkıntı çıkmadı sonrada kendiliğinden geçti bebek ilerleyen zamanlarda baskı yapıyormuş benim ondan kaynaklı ama sizin erken bi ürolojiye gidin derim