melsedd Güneş lekelerim vardı ama hamileliğim de bunlar daha da çoğaldı önerisi olan güzel anneler var mı acaba ya da böyle bir durum yaşayan var mı🫣🫣
Glsmksk melsedd benim üç oğlum vardı hiç lekelenme olmadı şuan doktorum kız dedi ve ellerimde yüzümde çok lekelenme oldu doğumdan sonra geçer diyorlar ama bende ne yapacağımı bilmiyorum 🤷🏼♀️
Yildiz028 melsedd notmalde cillerim vardi kizima hamile kaldim yzuum mahfoldu daha da cogaldi . Simdi yine hamileyim ama bende ne yapcagimi bilmiyorum. Öneri olan varsa bende burda bekliyorum..
1234momsss melsedd hergün güneş kremi sürün bende leke yoktu bi anda kırmızı şeyler bastı yüzümü güneş kremini hiç ıhmal etmedım kendiliğinden gectı
DidemDnnz melsedd gebelikte güneş lekesi çok çok daha fazla oluyor. Ben düzenli gebeler için olan solante pregna kullanıyorum memnunum. Birkaç arkadaşımda doğumdan sonra geçmediğine şahit oldum bu arada. Mümkün olduğunca güneşten sakınmak lazım
melsedd Glsmksk benim de kız genelde de öyle derler kız çocuğu lekelenme yapar derler ama ne yapacağımı ne kullanacağımı bilmiyorum
Dmttthemum Vallahi ben kafaya koydum parayı neyse verip kimyasal peeling falan yaptıracam psikolojim bozuldu bu lekeler yüzünden