Kızlar 6 aylik bebegim var ve hamileyim . Dr düşük tehlikesi olduğu için bebegi 1 haftaya kadar memeden kesmemiz lazım dedi. Bebegim emmeyi çok seviyor. Resmen orda keyif yapıyor . İçim yanıyor. Nasıl kesicem ,geceleri ne yapicam .. Lütfen bana destek olun güzel anneler..