Brrk04 benim çok fark yoktu 🥰 birebir aynı şeyleri aşerdim. Hep ekşi istedi canım. Çikolatadan, baklavadan tiksindim ilk üç-dört ay. İlkinde de bu gebeliğimde de fıstıktan tiksindim. Sadece sebebini bilmiyorum ama bu gebeliğimde akşamları çok fazla tükürük birikiyordu ve midemi bulandıriyordu. İki gebeliğimde de hiç sabah bulantım olmadı mesela. Ağır geçirmedim çok şükür 🥰