Izeld 34 haftalığız bizde doktor çatı muanesi yapacaktı doğumu konuştuk ve ben karar veremediğimi ve acı hassasiyetim olduğunu en ufak acıda mideme vurduğunu söyledim. Oda tüp bebek olduğum için riske atmayalım sezeryan yapalım dedi 18 temmuzda doğum var kısmet olursa. Normal istiyordum ama cesaretim hiç yok.