Bebegimibeklerken__ Özellikle sabah kalktığımda ellerim kollarım uyuşmuş oluyor. Gün içinde geçiyor ama 2-3 gündür sağ elimin avucu ve orta parmağım uyuşuk. İnternette ödemden dolayı bu tür şeyler olabileceği yazıyor ama geçmedi bir türlü. Sizin de oluyor mu? Doktora mı gitsem anlamadım
Miss Bebegimibeklerken__ karpal tünel sendromu imiş o geçiyorsa ve gün içinde kalmıyorsa sorun yokmuş hamilelikte olur diye okudum
elifemirasaf Bebegimibeklerken__ benim de çok oluyor bi kaç gündür ilk uyandığımda sonra geçiyor 37. Haftamdayım
HulyaKrg Bebegimibeklerken__ magnezyum verir doktorunuz ellerimi kapatamıyordum birde agriyordu iyi geldi duzenli kullqninca soda ninda faydasi oluyor
Kuzeyinannesielaa Benimde sanki çok iş yapmışım gibi her sabah acıyor el parmaklarım gün içinde geçiyor ama azda olsa aciyor elimi açıp kapatırken falan anlam veremiyorum niye oluyor doktora da sormayı unuttum
ayse0717 Bence ilk önce kendi doktorunuzla konuşun daha sonra bir nöroloji uzmanınıza görünün ne olur ne olmaz belki çok önemli birşey olabilir uyuşmalar hayra alamet değildir genelde