hemsreanne Yanlış anlamayın ama hiç birini beğenemedim.Neden daha soft isimler tercih etmiyorsunuz.Benim kızımın ilk adı klasik ikinci adı daha modern ama asla Vera,Pera,Mila,Alin,Lina vss değil yani..Ben daha normal isimler seviyorum.Mesela yani örnek sadece; Gamze,Seda,Esin,Nihan,Gözde vss..Bilemiyorum tabi tercih sizin..