Nresra Merhaba arkadaşlar, lohusa korsesi kullanan oldu mu gerçekten işe yarıyor mu merak ediyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız🤗
Gulpoyraz Nresra bende aldım çok merak ediyorum yarım bele sarilandan kancalilardan ilk doğumumda sezeryada oldum kilot şeklinde olandan giyememistim dikislerimi yakto
BusePolat Nresra Bende tayt korse aldim nedefit marka dogumuma 1 hafta falan kaldı ben kullananlarda konuştum çok memnun kaldıklarını söylediler bakalım nasıl olacak
Nresra Kullandığınız yada memnun kalındığını bildiğiniz markalar varsa paylaşabilir misiniz bende sipariş vereyim 3 haftam kaldı 🙂
Bebisinannesi____ Nresra valla daha kullanmadım ama sezeryan korsesi olarak owli markası çok öneriliyor bende ondan sipariş verdim işe yarayacağını düşünüyorum çünkü sadece belden çırt çırtlı takılıyor dikişlerine değmiyor diyorlar aklında bulunsun
Dark Nresra kullanmadim. Doktorum önermedi. Rahimin ve kasların kendi kendine toparlanması gerekiyormuş. Korseyi takip üstten sıkinca rahim sarkması vs ileride daha çok goruluyormus
Nresra Çok teşekkür ederim arkadaşlar, önerilerinizi hemen ufak ufak araştırıp sipariş vereyim bende 😊