Busraseyma Kızlar sancı ille karın ağrısı şeklindemi olur yoksa kaşık bel ağrısı da şancı olabiliyormu
ranadogan0 Busraseyma çok bi bilgim yok benim de ilk hamileliğim şuan 39+5iz belden kasığa yayılan ordan bacağa veya kasıktan bel ve bacağa geçen sancılar olabiliyor yani bende o şekilde karın ağrısı olur mu bilmem ☺️
Busraseyma ranadogan0 bana bir ebe karnının ortasına doğru olan ağrılar şancı demişti bu yüzden kafam karıştı açıkcası
ranadogan0 Busraseyma bilemiyorum ama sancı zaten yayılıyor ister istemez aynı regl sancısı gibi oluyor