BRUTAL-BETTY hangisini seçersem uygun isim bulmak daha kolay olur ben bu açıdan bakıyorum. Yani ikinci çocuk düşünsüğüm için o da uyumlu olsun diye düşünürüm. Tabi herkesin böyle bir tercihi olmayabilir.
Aybüke kızımın adı. Şu an cinsiyet öğrenmedik ama 2.için Ayyüce ya da Aybars düşünüyoruz