Melda_ckmk Herkese merhaba 10 gün önce sezaryen doğum yaptım ilk sıralar bişi yoktu ama son 3 gündür dikişim şiş ve ağrı yapıyor. Bu durumu yaşayan var mı? Bolca yatıyorum neden böyle oldu anlamadım
nevamm1 Melda_ckmk benim 7 ay oldu hala şiş dışa dönük iylesmis.doktorumun dediğine göre bazı insanlar yara iylesirken çok fazla hücre üretiyormus bundan dolayiymis.rabi enfeksiyon vs.yoksa ben önce enfeksiyon sandım hatta 2 kere gittim ama yok dedi.sende ne olur ne olmaz bir görün doktoruna.
Melda_ckmk nevamm1 Benimkine bide içten dikiş attılar , baktım dışardan dokunduğumda bile şişlik geliyor .. Dediğiniz gibi doktora görünmekte fayda var , teşekkür ederim