Canım ben de tiryakiyim alt üstlü bir çaydanlık tek başıma içerim hamileyken bende tiksindim bir yudum içince bile kusuyordum 27 haftada bebeğimi kaybettim suni sancıyla doğum yaptım evlat acısı çekerken bile eve geldiğimde yanımdakilere bi çay yapsanıza dedim 😐