Benimde aynı yakın çıkmıştı değerlerim ikilide direk fetal dna yada aminosentez önerdi doktorum bende hiçbirini yaptırmadım. Kontrole gittiğimde üçlü taraman gelmiş bi bakalım dediler yaptırdım onda da 20000/1 temiz geldi down sendromu ile ilgili olan değer . Benim de kafam karıştı yani ikili de çok yüksek riskli çıkmıştım üçlüde sıfır risk. İkili de benim burun kemiğini göremedi doktor o yüzden mi yüksek çıktı anlamadım hepsinin ortalaması alınıyor ya. Sonra farklı doktora gittim burun kemiği ni gördü ense kalınlığı çok iyi dedi.Detaylıyı bekleyip detaylıya girdim doktor bir sorun görmediğini söyledi çok şükür.Şuan da 32 haftalığız