selinn35 Ablam anakucağı almıştı otomatik, 9 ayına kadar öyle idare etti eli ayağı olmuştu. Aynı anda ağlıyorlar aynı anda ilgi istiyorlar ama düşünsene doğuştan arkadaşa sahipsin, ikisi birbirinden hep zıt karakter bizimkiler biri sakin biri yaramaz, 2 yaş sendromu birinde coook fena gördük biri cook sükür çok sakindi yani bir şekilde Allah yardımcı oluyor ❤️