zzhrrl Ayisigi45 27 Haziranı bekliyorum ben de 9 gün var diyor doğuma da☺️ acaba hangimizinki önce gelecek☺️ Allah’ım bir avazda kurtarsın inşallah herkesi
Hlal Ayisigi45 bana 7 temmuz dedi dogumu,gecen gun gttgmde de 20 hazirandan sonra beklemeye basla dedi doktor
Htccprz Yncygt benim de 28 haziran bat.11 12 haziran yumurtlama 13 u de çatlamaydi🐣😃 bakalım civcivi bulabilecek miyiz 🌸😊
Ayisigi45 Yncygt canim bilmiyorum persembe catlama ignesi oldm cumartesi dr a gittik hic yumurta kapmamis catlamis asilama yaptik
Htccprz Yncygt yumurta takibi yaptınız mı.herkeste belirti olmak zorunda değil olmayip hamile olan bir sürü insan var umutsuz olayın
Ayisigi45 Htccprz bugun ilk günümdu kasik agrim ve akinti var nirmal olarak 10 gun sonra doktor bjcg istedi