Ayseakbulut Benim de oğlum olacak inşallah Çınar Atlas ve selim Kaan arasında kalmıştım ,selim Kaan olarak kararlaştırdım 👼💙☺️
ebrulegarci Haticeeklyc bizde Görkem koyduk inşallah çok yaygın bir isim değildir Hayırlısı diyelim 😃☺️
Haticeeklyc ebrulegarci Ben çok nadir duyuyorum görkem ismini☺ 17 yaşlarımda erkek kardesim olmuştu anneme görkem ege koyalım demiştim babam başka bir isim koymak istedi şimdi 25 yaşımda oğluma nasip oldu ☺
Deletedmom547899 27.hafta bitecek nerdeyse bizde bulamadık bugün Alp Eren ismi geldi aklımıza.Ama emin olamadım daha ne zormuş isim bulmak:)