Ozlemimm Almanya bu konuda daha farkli saniyordum. Baslarda dusuk tehlikem vardi, Almanyada igne yapiyorlar hap veriyorlar falan diye duymustum. Hollandada kesinlikle yapmiyorlar ve etkisini kabul etmiyorlar bile.
Bide postta yazdigim gelisim takibi icin ekstradan ayarladigim ultrasonlar bedava olacak canim, bugun ogrendim iste.
Yoksa bende gelecek hafta icin ucretli ultrason istemistim. Bebise deger ama az da para degil