Kubgkm Kızlar bebek alışverişi için beşiğinden bebek arabasına ıvırı zıvırı lohusa geceliği kısacası bütün alışveriş için toplam ne kadar harcadınız ?
12Kbra12_ Kubgkm daha harcamadik arabası ufak tefek şeyler dışında ama tahminimce 6 7 milyarı bulur odasız hali
ebru2871 Kubgkm A’dan Z’ye 20 bine yakın tuttu ve ablamın bebeklerinin kıyafetlerini aldım kendim hoşuma giden bi kaç parca bişi aldım oda yapmadım oda yapsaydım daha çok giderdi
Gulpoyraz Kubgkm giysileri 2bin kendim içinde bin harcadım 3 yaşına girecek bir kızım olduğu için diğer eşyaları var çok sukur
naimegrbz Kubgkm herşeyi içinde odası bebek arabası kıyafetleri ıvırı zıvırı falan toplam 15 bin TL ye yakın tuttu oda zaten 9 bin tlydi
Kubgkm 12Kbra12_ ben dün alışveriş yaptım bebek arabası puset hariç bir kaç parça daha eksik de var bunlar hariç 10 bin tuttu beşik dahil
12Kbra12_ Kubgkm beşiği ailem aldı canım arabasını yakın 2000 aldım 6ya 7ye yakın tutar ıvır zıvır kıyafet felan derken şimdi piyasa gerçekten çok arttı herşey Allah yardımcımız olsun biz iyi kötü alıyoruz Rabbim olmayanlara yardım etsin inşallah
Tunahan_rumeysa16 Inanamiyorum yaa fiyatlara bak baya tutmus Allah yardımcımız olsun benimde 2. Gebeliğim şuan. 9 hastalığınız cinsiyeti belli olunca başlayacağım alamaya. Anne yani beşigim ve bebek arabam var travel sistem bunun dışında birseyim da yok. Hamak beşik ve ana dizi almak istiyorum bunlara dolap uygulamasindan bakacağim :((
Kubgkm Tunahan_rumeysa16 ay iyiki bebek arabanla beşiğin var dünya para vallahi kara kara düşünüyorum bebek arabasını nasıl alcam diye bir de heves ediyorum pahalı markalara 😔
Enesinn_annesiii Bence olduğunuz şehirlerdeki bebek mağazalarını takip edin bu ara kampanyalı ürün baya oluyor ben konyada oturuyorum beşik,bebek arabası, puset vs derken 2600 e aldım hepsini uyguna getirdim 😇
Kubgkm Enesinn_annesiii çok uygunmuş ben sadece beşiğe 3 bin verdim ama sanırım ürün farklılığıyla da alakalı
Kubgkm Gulpoyraz şanslısın . Bende hepsini bej gei renk aldım ikinci bebeğim erkek olursa ona da kullanırım diye
Enesinn_annesiii Kadriyearslan Dengessem ve Elif bebe de kampanya var instegramda sayfalarına bakabilirsiniz
Tunahan_rumeysa16 Kubgkm dolaba bakin isterseniz orda gayet guzel yeni modeller uyguna var ve indirimleri takip edin ben 3 yil oldu alali en uygunuydu aldiğimda bir tane kaldığı ic8n mağaza sahibi travel sistemi 800 liraya vermişti bana şuan gerçkten de pahalı baby terra markali benim kahve gold renkli
Meevee Kubgkm kızlar bende kıyafetlerini Lcw kuponlarıyla tamamladım bayağı uyguna geldi yeni hazırlık yapacaklar online alışveriş tavsiye ederim mağazanın çok altına düşüyor 🌸
Ezgiduru Kubgkm 7-8 bin gitti bebek arabası beşik hariç ikinci gebeliğim çoğu kıyafeti de almadım üstelik 🤣
kxbx Gelen zamlardan önce başladık alışverişe her şeyde indirim yakaladığımız halde odası arabası puseti anne yanı park yatak kendime aldıklarım vs 30 bini bulmuş geçmiştir bile