Slm anne ve anne adayları biz tam 31+3 haftalik olduk dün kısır yaptim.Cok sarimsak ve soğan kullandim bide nar ekşisi.Ama dünden beri yemek borumdan çok kötü bi yanma var artı bebeğimin hareketlerinde azaldı ne olur içimi aydınlatacak bisey diyin yemekten dolayı olmus olamaz dimi çok korkuyorum.