Esra1440 Merhaba hanımlar 32.hafta raporu tam 32 hafta 0 günde mi alınması gerekiyo? Şansıma haftasonuna denk geliyo 😫
atlasannesiiii Esra1440 yoo doktoruna bağlı tatlım doktorun 32 hafta raporunu 31 haftalarda vermeye başlıyor çünkü önden gitme geriden gelme filan olabiliyor ya bebekte o yüzden taam o günde almana gerek yok hafta içi al direk ver kurumuna
Esra1440 atlasannesiiii yaa çok teşekkür ederim içimi rahatlattınız kendi doktorum tam günde alabilirsin dedi inşallah devletteki doktorlar verir raporu