Haahahhaha 34 haftalığım ve karın agrısıyla gittim doktoruma alttan muayene oldum ama kendimi aşırı kastım aşırı hemde açılma yok yumuşama var dedi ciğer geliştirici iğne verdi karnım agrıyor sizce kendimi çok kastıgım için olabilir mi