-askannesi Selam kızlar 29+4 günlük ikizlere gebeyim. Aranızda ciğer geliştirici iğne olmayan var mı ? Bugün kontrolüm vardı doktorum gerek duymadı iğneye şuan için. Sıkıntı olur mu vurmamak? Desteklerinizi rica ediyorum 🥰
Binnazzz12 -askannesi bende 34 haftamda vuruldum 35+6 ya sezeryan günü verdi biz de biraz dursun felan dedik ciğerleri için de iğne yaptırdı sknti yaşamayak diye
Beyzamutluu -askannesi erken doğum tehlikesi olana vurulmuyor mu o iğne . Bir problem yoksa zaten vurmuyorlar ki. Ben 27. Haftada kasılmalar la gitmistim erken doğar falan diye bana 2 tane vurmuslardi.
Dygsacli -askannesi bana da o hafta bir sıkıntı görmediği için vurmamıştı… etkisi geçiyor üst üstte vurmayalım dedi
cennetahaa Ben ikizlerime 33 haftalıkken oldum ertesi gün doğum yaptım şuan yine ikizlerime hamileyim 12 haftalık bakalım doktor ne dicek
Selencnbz 32 de 2 doz vuruldum ne olur ne olmaz diye,36 dayım şuan bakalım ne zaman doğum yaptıracak ptesi belli olacak
Selencnbz Binnazzz12 suyum sınırda o yüzden haftalık bakıyoruz . Ama sanırım 37 yi geçmeyecek. Pazartesi gün belirleyeceğiz. Gider gitmez bile olabilir dedi perinatolog
Binnazzz12 Selencnbz hm bnm suyum felan iyi de doktor 35+6 ya gün verdi de burda bakıyorum 37-38 haftalarda. Gidiyorlar hep
star3star Selencnbz maşallah size güzel haftaları görmüşsünüz çok şükür🤲🏻🧿bu süreçte neler yaptınız beslenmeniz hareketleriniz felan nasıldı
-askannesi Dygsacli saol canım rahatladım demek ki bi sıkıntı yok kalabalık gitmiştik kontrole kadında açıklama yapamadı herkes bişey sorunca 😂 şükür herhangi bir sıkıntımız yok demek ki vurulmaması gerekiyor