Cagla15 Kubrak2016 Seni korkutmak istemem ama ben 21.haftadayım hala devam ediyor 😅 akşamları soğuk süt içip öyle yatıyorum bide doktor kontrolüne gittiğinde söyle naneli bir ilaç veriyorlar gün içinde o da seni rahatlatır
Kbra3352 Kubrak2016 kusmaniz var mı benim ilk gebeliğimde öğrenmiştim safra kesemde taş vardı sonra aldırmadım simdinikinciye hamileyim aynı midem yanıyor ve ne yesem kusuyorum
Kubrak2016 Cagla15 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ bugün verdi gaviscon içince rahatlıyorum ama bişey yiyince yine devam 😁 sanırım geçmeyecek🥲
Kbra3352 Kubrak2016 yok benim kusmak da var midem ağrıyor agzia acı su geliyor o acı su beni kusturuyor genelde gebelerde safra da skinti cikarmis
Cagla15 Kubrak2016 Olabildiiğince baharatlı ve salçalı şeyler yememeye özen göster biraz daha rahatlarsın inşallah
Hulya2841 Aynı bende senın gibiyim su anda 6+2 midem yanıyor felaket sonrada kusuyorum asla birşey midemde kalmıyor insan yemek yemeğe korkuyor valla zor 😞
1prenses2prensyenigebe Kubrak2016 ben reynie Duo şurupla rahat ettim birde maden suyu aşırı olmamak kaydıyla içtim baharatlı aşırı tuzlu acı yemedim kaçtım hep elma süt yoğurt tükettim bunlar da korusun diye
Zemheri58 Kubrak2016 umarım sürmez canım 36 haftalik hamileyim 8 ay boyunca devam etti ilaçlar bile etki etmedi umarım sende aynı sorun olmaz