Cagla15 amin inşallah Allah razı olsun Rabbim hayırlı sağlıklı bir sekılde kucağına almayı nasıp eder inşallah bana doktor 2 ay korun dedı ve ben kürtaj falan olmadım kendılıgınden düştü şimdi korunmakta istemıyorum biraz zor tutuğu için ama siz kürtaj olup korunmadınız sizede korunun demiş degil mi bende korunmayacam o zaman Allah nasip ederse her türlü olur tabi inşallah 🙏 sizin gibi bende korunmak istemiyorum