Omev Eşimle oğlumuza isim düşünüyoruz şu sıralar. Geçen akşam eve geldiğinde bana ‘Kayra’ nasıl sence, dedi.
Anlami nedir diye sordum.
Sevilen ve saygı duyulan bir kimseden gelen iyiliĺk. Bana evladiminizdan daha iyi ne verebilirsin şu dünyada. DEDİ romantik romantik. 😍
Size de fikir olsun böyle bir romantizm yaşamak isterseniz. 🤗🤗🤗🥰