Oylesine6161 İki gündür hastanede kontrol altındayım ara sra nts de sancı ve kasılma çıkıyor iki gündür alttan muayene ediyorlar açıklık var mı diye 33+2 günlük gebeyim alttan muayene doğumu tetikler mi
Hellili Oylesine6161 hayır canım etkilemez diye biliyorum benimde erken doğum riskim vardı her hastaneye gittiğimde sancı çıkıyordu gelen giden herkes alttan muayene ediyordu ama çok şükür 36 haftalık doğum yaptım
Bet7408 Oylesine6161 geçmiş olsun öncelikle canım alttan muayene zor mu haftaya bende olacağım korkuyorum
Buseyllzr Oylesine6161 40+1 haftalığım dün 3.kere alttan muayene oldum bugün nişanım geldi tetikler mi bilgim yok ama benim bebeğim doğum kanalinda olduğu için ve günüm dolduğu için de gelmiş olabilir nişanım
Nunu19 Oylesine6161 ozel hastahanede iyi bir doktorla kontrol oluyorum. İl dışına çıkacaktım ve alttan muane yapmak isterlerse yaptırma tetikler demişti. Nst sonucunu bana atarsın demişti. Karar sizin .
-askannesi Bet7408 değil canım hiç korkma. Bende bugün rahim ağzı kısalığı İçin alttan muayene edildim korktum ama korktuğuma değmedi🤲🥰
tupbebekannesi522 Bet7408 ben geçen gün dış gebelik şüphesiyle 1 günde 4 kez alttan ultrason oldum. Çok şükür ne bir ağrım oldu ne bir kanamam.Hiç hissetmedik bile zaten jel de sürüyorlar. Sadece rahat ol kendini kasma. Allah’a bırak.
Kubra_miray_szr Bet7408 ne olursa olsun hoş bisey değil insanin az bisey ağrıyor cani hiç sevmedigim bisey sadece 2 defa yapmışlardı bana dahada yapmadım tiksindim
Mubufe Nunu19 bende 34 te hiçbir sıkıntım yokken çatıya bakıcam diye kontrol etti akşamına doğum yaptım bende tetiklemişti cnm
Busraseyma Oylesine6161 doktorum doğumu tetikleyeceği için 38. Haftada yapıcam dedi ancak 34. Haftada acil de altdan muayene etmişlerdi 37. Haftamdayım gelen giden yok
Oylesine6161 Bet7408 rahat olduğunu sürece çok acı veren bir şey değil biraz acı oluyor tabi ama çok değil kendini kasarsan acıyı daha çok hissediyorsun
Captmom Oylesine6161 35 haftalığım, dün alttan muayene edildim ve ardından hemen nişanım geldi. Açılmam vs yok şimdilik.
Aybukeninannesi01 Oylesine6161 alttan muayene oldum bende 34 haftada hiç bişey hissetmedim bi kaç saniyelik bişeymiş
Tupbebekile 28 haftalığım hala ultrasyonla alttan bakılıyorum. Ayrıca açılma varmı diye elle kontrol etti korkma bebek kanalda değil doğumu tetiklemez dedi. Muhtemelen kanalda olmadıkça tetiklemiyor