Adete 4 gün var, aslında geçen ayki kimyasaldan sonra günüm geçmeden test yapmamaya karar vermiştim ama yarın babalar günü eşime sürpriz yapmak istedim, elimde internetten almıştım laboqick erken gebelik testi vardı, yaptım bir saat önce ve negatif çıktı.. çok üzgünüm … ama bir yılı geçti deniyorum ve hiç şunu dememiştim kendimi hamile hissediyorum,gerçekten, testte neden çıkmadı bilmiyorum ama ben hamile hissediyorum