Ne çok soru soruyorsun demeyin lütfen🥹
Önceki postta dedim ki testim silik çıkmış çamaşır suyu ve karbonat testim pozitif sonra lavaboya girdim affedersiniz sadece peçeteye az miktarda kanama diyebilirim öyle geldi isimlerini bilmiyorum neye ne deniyo o yüzden açıklıyorum az önce yine girdim kırmızı değil pembe kahverengi turuncu gibi bişey yani adetim düzenlidir 1 gün bile erken veya geç olmaz acaba bu gebelikten olabilir mi kan ver demeyin köydeyim 😂 o kadar heveslenip adet olursam bidaha hamile kalamam bu kaç oldu 🥺🥺