14 haftalık gebeyim akıntım sarıdan yeşile döndü ve fazlalaştığı için aile hekiminde idrar testi verdim enfeksiyon çıktı yüksek çıkmış. Doktor tek kullanımlık toz bı şase verdi onu kullandim kendi kadın doğum doktoruma da WhatsApp dan sonuçları attım. Ama doktorum cevap vermedi. 11 gün sonra kontrolüm var bol bol su iciyorum ama ne yapsam bilemedim sizce ne yapmalıyım bu durumda