Sevimlianne_adayi Adetime 4-5 gün var üsteki Ovulasyon testi alttaki gebelik Ovulasyon testi 40 saniyede koyulaşmaya başladı gebelik negatif
Nnanaa Sevimlianne_adayi gebelik testini erken yapmış olabilirsiniz biraz. Adetinize daha varmış. Ovülasyon ile öğrenenler var ama bende mesela gebelik yokkende defalarca adete yakın lh hormonu böyle çıkıyordu beni yanılttı. Umarım sizde öyle değildir 🙏🙏
freuze Sevimlianne_adayi Reglinizin geçmesini bekleyin bence hala umut var. Reglimden 3 gün önce negatif çıkmıştı. 2 gün gecikince test yaptım pozitif çıktı.
Omay0707 Sevimlianne_adayi ovulasyon testi yarında koyuysa yumurtlama olabilir bende adetime 3 gün kala yumurtlama ile gebe kaldım
esmaozdemir76 Sevimlianne_adayi daha yeni döllenme olmuş olabilir o yüzden adet tarihinizin geçmesini bekleyin. Çok eminsenizde kan verip baktirabilirsiniz
Sevimlianne_adayi Omay0707 anladım benim pek adete yakın yumurtlamam olmaz zaten 33-34 günde regl oluyorum 7-8 Haziran gördüm yumurtlama
Nnanaa Sevimlianne_adayi yumurtlama o zaman olduysa döllenmeden sonra en az 10 gün içinde beta hcg salgılanıyor önce kana sonra idrara geçiyor. O zaman cidden erken yapmış oluyorsunuz testi varsa daha idrara geçmemiştir o. Bi kaç gün sonra tekrarlayın bence siz adet olmadıkça umutta vardır 🌼
Sevimlianne_adayi esmaozdemir76 Ovulasyon koyu çıkması peki? Sizce sabah ilk idrar ile tekrarlıyım mı?
esmaozdemir76 Sevimlianne_adayi ovulasyonu bilemiyorum hiç kullanmadım ama idrar da gormek için en azından adet tarihinizi bekleyin
HKclm Sevimlianne_adayi tekrar yumurtlama goruyor olabilirsiniz bugunu degerlendirmenizi oneririm . Bazi aylar 2 kez olabiliyormus. Adetiniz gecikince tekrarlayin isterseniz
Mehtapkz Sevimlianne_adayi canm adete yakinda yumurtlayanlar var burda okdr cok okudumki afetten 2. Gun once hamile kalanlar diyevegim oki belkide tekrar yumurtluyorsndr insallh gebelktr tabiki ama cift cikti degerlendr bari yinede❤️❤️
Sevimlianne_adayi Mehtapkz öyle yapacağım canım değerlendireceğim yine de ama halsizlik acayip miğdem şiş her an istifa edecek gibiyim o derece miğdem tuhaf blm ya