Mineee_klnc yiyosub kuzum hiç korkma ama şöyle mesela tatlı olarks daha masum tatlılar şerbetli değilde Kazan dibi , tavuk göğsü , madoda şekersiz dondurma var diyabetik o dondurmadan veya çşkolataı ama gündüz yemeye çalış ve yedikten sonra en az 20 dakka normal tempo yürüyüş yap. Bana endokrin uzmanım tabi ki kaçamağın oalcak Gebesin ama tek isteğim kaçamak olursa gündüz olsun dedi. Gündşz metabolizma daha hızlı oldupu için daha hızlı tolore ediyor o şekeri ama akşam yediğinde daha zorlanıyor düşürmek için