Sans12 Arkadaşlar magnezyum ilacı kullanıyorum günde iki tane 365lik suya atılan ama ishal yapıyor sürekli bide bugün ekstra omega 3 verdi 29+4 üm siz ne kadar magnezyum alıyorsunuz günde
Semaan Sans12 ben hiç almıyorm işk gebeliğimde doktor vermemişti kalça agrım olunca vermişti bu hamileliğimde direk verdi ama almadım madem suyu içiyorm o yetiyor çünkü işk gebeliğimde içtigimde kalça agrısına iyi gelmedi soda içtim 2 güne agrım geçmişti
Stuna Sans12 magnimore kullanıyorum ben çok memnunum. Günde 1 tane yetiyor ağrılarıma çok iyi geliyor. İlk hamileliğimde de onu kullanmıştım hiç bi sorun yaşamadım. Değiştirebilirsiniz sizde ishal yapıyorsa.
Gulpoyraz Sans12 ben haftada iki üç gün içebiliyorum içim almıyor ama çok kasiliyor parmaklarım Dr söyle baska verir ogle bir sorun olmadı demir ilacı bende yapıyor o etkiyi