Helloooğğğğğ hanımlaaaarrrr size bir sorum olacak ben 1 şubatta doğum yaptım. Lohusalık içerisinde ilk reglimi gördüm.
- Mart lohusalık içerisindeki reglm bitti. 30 gün sonra 11 nisanda regl oldum ve 9 gün sürdü. İlk günler normal kanamaydı sonrası sadece peçeteye gelen lekelenmeydi. 19 Nisanda bitti. Sonra regl bitişinden 30 gün sonra tekrar regl oldum 19 Mayısta bu sefer 8 gün sürdü tekrar normal kanama ve peçeteye gelen lekelenme şeklinde. O da 27 mayısta bitti. Normalde reglm 5 max 6 gün sürerdi de uzadı. Sizde de öyle oldu mu? Uzama/kısama oldu mu doğumdan sonra? Ve tekrar eskisine döndü mü? Hal böyle olunca Bat’ımı da tam kestiremiyorum😅 Önceki aylara bakılırsa 25/26 haziran gibi olmam sanırım değil mi? 28 haziranda jinekologda randevum var nasıl yapcam regl regl. İsyeeeaaağğğğnnnn 😂😂😂😂