Bu sene çok azimli başladım çalışmaya. Aralıkta hiç abartısız bir aya yakın baş ve göz ağrısı çektim, her an her dk devam etti, migrenmiş, çözüm yokmuş zaten. Günlük hayatım çok olumsuz etkilendi. Martta hamile olduğumu öğrendim, hemen ardından covid oldum ve çok ağır atlattım, onun ardından da hala devam eden aşırı mide bulantısı ve halsizlikten dolayı martın başından beri hiç ders çalışamadım. (Planlı bir gebelikti, ders çalışmaya daha çok motive eder dedim ama bulantıları vs hesaba katmamışım.) Yani 1 sene daha öylece akıp gitti. 😑