Gulsum_9897 edbyt beni hemşire sürekli uyarmıştı günlük ped takma hava almadığı için bakteri üretimi artar diye. Kullandığın ilaçlardan kaynaklanıyor olabilir onların yan etkilerine de bak. Dikkat ettiğin sürece geçer inşallah
Aysun09 edbyt mantar zaten idrarın asidik özelliğini kaybedip bazik özelliğin artışından kaynaklanıyor canım sen bilirsin ben öyle rahatladım 🤷🏽♀️
edbyt Aysun09 peki su ile elma sirkesini ne oranda karıştırdın?ben az önce deneyeyim dedim internette yarım çay bardağı sirke yarın çay bardağı su yazıyordu.çok yaktı hatta bi sivilce varmış sanırım peçeteye kan geldi bi korktum anlatamam😢😢😢
Kubraygun_ edbyt inşallah canım ama hamilelikte sürekli akıntı olduğu için geçse de tekrarlıyor ben hemşireyim aşırı dikkat etmeme rağmen son 1 ayımı antibiyotik kullanarak geçirdim doğuma kadar asla geçmedi doğum yaptım kesildi
edbyt Kubraygun_ çok teşekkür ederim 🙏🏻 peki hemşire olarak bu sirke -su ile yıkama kısmını öneriyor musunuz
Aysun09 edbyt sen çok fazla koymuşsun canım 3 su bardağına 2 yemek kaşığı kadar koyuyorsun bana iki doktorun da önerdiği bu
Kubraygun_ edbyt aslaaa özel bölgeye sabun bile kullanılmaz iç kısmının florası ve pHı bunlara uygun değil
edbyt Kubraygun_ Kubraygun_ ben az önce deneyeyim dedim internette yarım çay bardağı sirke yarın çay bardağı su yazıyordu.çok yaktı hatta bi sivilce varmış sanırım peçeteye kan geldi bi korktum anlatamam😢😢😢bi şey olur muuuu😞😞