Arkadaşlar meraba💜 bikaç gün önce kese dışında kanama var diye bi yazı yazmıştım bugün başka doktora gittim ve bu doktor kese dışında kanama olmadığını plasentanın aşağıda olduğunu söyledi (plasenta previa) . 12+2haftalık hamileyim bu arada . Benim gibi olup düzelen var mı yada süreci nasıl ilerliyor ❤️bende kanamada oluyor bu arada.