Efemom2 Ayseuzun53 nstye girmedm daha ama 60tl olması lazım orda denk geldiklerm 60tl ücret ödemişti hep
Efemom2 brchktnr aa zammı gelmiş yoksa benm duyduklarn indirimli galanmıydı acaba bi kaç kere 60diye duydumda
brchktnr Efemom2 ben orda takipliyim her hafta nst cekiliyor 130 TL veriyoruz.ama sendika indirimi falan oluyor bazıları için. Belki indirimli halı öyledir
Merveliko @"hulyatas55 bransa göre degisiyo sehruz hanim ve tugba hanım 190 tl digerleri biraz daha yuksek bu doktorlarda doğum 3850 sezaryen 4850
Merveliko @"hulyatas55″bransa göre degisiyo sehruz hanim ve tugba hanım 190 tl digerleri biraz daha yuksek bu doktorlarda doğum 3850 sezaryen 4850