Hanifeak
Arkadaşlar kuzenim hamile kalamadığı için doktoru bu ilacı vermişti ilaç bitikten sonra da en geç 7 gün içinde adet olması gerektiğini olmazsa hamile kalabilme ihtimali olduğunu söylemiş ,bugün 6. Günü adet olmamış ama heyecanından sormamı istedi acaba 7. Gündende sonra adet olma olasılığı var mı diye bilenler cevaplarsa çok sevinirim😊