Kızlar slm 32 haftalık gebeyım katır kutur avuç avuç ekşi böyle lımon tuzu alıp alıp yiyorum ağzımda kırıyom o bıle okdr hoşuma gdyo ki..esım bi kere gördü oha ddı suratı eksıdı ama ben nedense hergun hatta kaç saatte bır yıyesım glyo avucuma doldurup doldurup yıyorm sizce bebeğe zararı varmı :((((gece uyurken de mıdem asitli gbı yanıyor nefes alamıyorum ondan mi acaba komşum da gördü sasrdı yapma ddı bebegın mıdesini kendı mıdenı parçalayacan ddı korktum ama yine yemeden duramıyorum ne yapmam lazım sizce gerçekten zararlı midir