Lokman Merhaba arkadaşlar. Salı günü hayırlısıyla opu işlemi olacağım pcosum. Gonal f kullanıyorum. Son iki gündür inanılmaz göğüs ucu hassasiyetim var dokunamıyorum. Acaba ilaçlardan mıdır sizde olmuşmuydu?
Imnuha Lokman Merhaba sonu gebelik olsin insallah tedavinizin🙏 hormonlardan kaynaklı göğüste hassasiyet olur bendede olmuştu korkmayin ben tedavi sonrası hamile oldum o zaman bile hassasiyet geçmedi yani vücudunuz ne güzel ilaçlara olumlu yanıt vermiş öyle dusunun
minikcikolatammm13 Lokman ay canım benim bende geçen hafta çarşamba günü opu olmuştum öncesinde gonalf kullandım sütyen bile takamamıştım uçlarımın acısından duşta su bile değse acıyodu😂
Lokman minikcikolatammm13 yaa evet sizi postlarınızda görüyordum. Umarım pozitifi bir an önce alırsınız 🫶🏻 darısı başıma inşallah. 🥹 cevabınız için teşekkür ederim 🙏